Ιστοσελίδες κράτησης για ξενοδοχεία χρησιμοποιούν τακτικές πίεσης σύμφωνα με την έρευνα της Which?.

Οι περισσότερες ιστοσελίδες κράτησης για ξενοδοχεία εξακολουθούν να χρησιμοποιούν τακτικές πίεσης και ψευδείς εκπτώσεις, σύμφωνα με την έρευνα της Which?.

Το Φεβρουάριο, η Αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών κατηγόρησε τις Expedia, Booking.com, Trivago, Hotels.com, Agoda και Ebookers για τη χρήση αθέμιτων πρακτικών και τους «διέταξε» να σταματήσουν να χρησιμοποιούν μέσα που θα μπορούσαν να παραπλανήσουν τους πελάτες. Μάλιστα, τους έχει δοθεί παράταση μέχρι τον Σεπτέμβριο για να συμμορφωθούν, ωστόσο σύμφωνα με την έρευνα από τη Which?, έχει διαπιστωθεί ότι οι ιστότοποι εξακολουθούν να χρησιμοποιούν αθέμιτες τακτικές για να πιέσουν τους πελάτες να κάνουν κράτηση.

Συχνές οι τακτικές πίεσης

Παράδειγμα τακτικές πίεσης είναι: η μη εμφάνιση του πλήρους κόστους εκ των προτέρων, δίνοντας μια εσφαλμένη εντύπωση της δημοτικότητας ενός δωματίου και ισχυριζόμενοι ότι τα δωμάτια είναι προεξοφλημένα.

Τακτικές πίεσης όπως «ένα δωμάτιο έχει απομείνει σε αυτή την τιμή» μπορεί να χειραγωγήσει τους πελάτες να δώσουν γρήγορα τα χρήματά τους δίνοντας την εντύπωση ότι η προσφορά αυτή είναι περιορισμένη χρονικά

Τα μέλη του consumer champion δήλωσαν ότι το 44% των μελών του συμφώνησαν ότι η προβολή του «μόνο ενός δωματίου απέμεινε τον ιστότοπό μας» θα επηρέαζε την απόφασή τους να κάνουν κράτηση.

Ωστόσο, σε ορισμένες περιπτώσεις η Which? διαπίστωσε ότι οι ισχυρισμοί αυτοί ήταν ψευδείς.

Για παράδειγμα, όταν η Booking.com διαφημίζει το «τελευταίο» δίκλινο δωμάτιο με ιδιωτικό μπάνιο στο Balmore Guest House στο Εδιμβούργο, η Which? ισχυρίστηκε ότι υπήρχαν άλλα επτά διπλά διαθέσιμα στην ίδια τιμή.

Η Which? δήλωσε επίσης ότι η Agoda εξαπάτησε τους πελάτες με ασαφείς τιμές.

Τέλος, η Which? συμβουλεύει τους καταναλωτές να επικοινωνούν με το επιλεγμένο ξενοδοχείο απευθείας μέσω τηλεφώνου.