Το «customer’s journey» του τουρίστα Σύμφωνα με στοιχεία της Google,

Έρευνα Google: Το «customer’s journey» του τουρίστα 

Η τεχνολογική εξέλιξη και οι «ανέσεις» που αυτή παρέχει, όπως το πλήθος επιλογών μέσω των online booking platforms και μηχανών αναζήτησης όπως η Google, αλλάζει τη συμπεριφορά των καταναλωτών και το «ταξίδι» τους, μέχρι να επιλέξουν κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.

Από αυτές τις αλλαγές και τις τάσεις, δεν θα μπορούσε να εξαιρείται και ο κλάδος του Tουρισμού.

Σύμφωνα με στοιχεία της Google, που αποκτήθηκαν από την Αυστραλία, τη Βρετανία, τη Γερμανία, την Ιαπωνία, τις Η.Π.Α, και το Ην. Βασίλειο, οι συμπεριφορές των καταναλωτών στον τουρισμό και δη την επιλογή ταξιδιού διαμορφώνονται ως εξής:

Ο μέσος ταξιδιώτης περνάει το 13% του χρόνου του στο Διαδίκτυο κάνοντας έρευνα για δραστηριότητες σχετικά με το ταξίδι.

Το 17% των συμμετεχόντων δήλωσε πως παρακινήθηκαν να ταξιδέψουν, γιατί σκέφτονται συχνά προορισμούς που επιθυμούν να επισκεφθούν.

Το 16% ανέφερε πως έκλεισε διακοπές, διότι ήθελε να ταξιδέψει σε συγκεκριμένο προορισμό εδώ και καιρό.

Το 15% πραγματοποίησε ταξίδια, επειδή ένιωθε πως είχε ανάγκη από διακοπές.

Το 8% ταξίδεψε προκειμένου να επισκεφτεί συγγενείς ή φίλους. το 7% εμπνεύστηκε από τη γιορτή κάποιου ειδικού γεγονότος ή επειδή βρήκε κάποια ειδική προσφορά.

Ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της κράτησης αρκετοί είναι αυτοί που συνεχίζουν την έρευνά τους.

Το 95% επισκέπτεται σελίδες σχετικές με τα ταξίδια ακόμα και μετά την κράτηση.

Το 74% ψάχνει ξανά για το ταξίδι που μόλις έκλεισε

Το 8% ακυρώνει και προχωράει σε άλλη κράτηση

Όμως δεν βασίζονται όλοι στην έμπνευση. Κάθε τουρίστας έχει τις δικές του ανάγκες, οι οποίες διαφέρουν ανά ταξίδι. Όταν μια εταιρία δείχνει ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις ανάγκες του τουρίστα, τότε εκείνοι τις προτιμούν.

Οι όποιες ανάγκες έχουν μεγαλύτερη βαρύτητα για τον τουρίστα παρά η τιμή.

Σύμφωνα με στοιχεία οι ακυρώσεις οφείλονται κατά βάση στην μη ικανοποίηση αναγκών (47%) παρά στην τιμή (26%).

Οι κρατήσεις με βάση τις ανάγκες είναι περισσότερο πολύτιμες από αυτές που βασίζονται καθαρά στην τιμή.

Πριν την κράτηση οι τουρίστες έδειξαν να ενδιαφέρονται για παράγοντες, οι οποίοι έχουν να κάνουν με την ποιότητα ύπνου, τις δράσεις που ταιριάζουν στο ταξιδιωτικό τους πρόγραμμα και τη διασκέδαση εντός της πτήσης. Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω οι εταιρείες σημείωσαν την εξής αύξηση: 27% στα διεθνείς πτήσεις 22% στα ξενοδοχεία 14% στα τουριστικά πακέτα