ΕΟΤ συνδιαφήμιση με Google, CNN, Mastercard και Expedia

Ξεκινά το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με ξένα διαδικτυακά μέσα και φορείς για την προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού

Από τον Ιανουάριο ξεκινάει φέτος το πρόγραμμα συνδιαφήμισης του ΕΟΤ με ξένα διαδικτυακά μέσα και φορείς που μπορεί να έχουν μεγάλο αντίκτυπο για την προβολή της Ελλάδος ως τουριστικού προορισμού και ήδη οι σχετικές εγκρίσεις δημοσιεύθηκαν στη «Διαύγεια».

Στο πρόγραμμα συνδιαφήμισης για το πρώτο εξάμηνο του 2020 περιλαμβάνονται γνωστά ονόματα όπως η Google, η Εxpedia, το CNN και η Mastercard Europe δεδομένου ότι όπως επισημαίνεται στις σχετικές αποφάσεις «κάτι τέτοιο κρίνεται ως συμφέρον για τον Ε.Ο.Τ. και για το ελληνικό Δημόσιο γενικότερα, σύμφωνα με την εισήγηση του Γενικού Γραμματέα Ε.Ο.Τ. και την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του Ε.Ο.Τ.».

Ειδικότερα, ως προς το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής με την Google τοποθετείται εντός του διαστήματος Φεβρουαρίου – Μαΐου, σε επιλεγμένες αγορές στόχους (Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Η.Π.Α. και Καναδάς) και αφορά ποσό της τάξεως των 595 χιλ. ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24% για τον ΕΟΤ.

Με την Expedia εγκρίθηκε η προβολή εντός του διαστήματος Ιανουαρίου – Μαΐου, σε αγορές όπως οι Η.Π.Α., Καναδάς, Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία και Ιταλία, με το συνολικό κόστος για τον ΕΟΤ να τοποθετείται στις 607 χιλ. ευρώ.

Για ΗΠΑ και Ηνωμένο Βασίλειο πήρε το «πράσινο φώς» η προβολή μαζί με την Mastercard Europe για το χρονικό διάστημα 20.01.2020 – 20.05.2020, με ένα ποσό για τον Οργανισμό ύψους 608 χιλ. ευρώ, ενώ στο διεθνές τηλεοπτικό δίκτυο CNN INTERNATIONAL η αντίστοιχη προβολή ορίστηκε εντός του διαστήματος Ιανουαρίου – Μαΐου επίσης σε επιλεγμένες αγορές- στόχους για ποσό 558 χιλ. ευρώ (μαζί με το ΦΠΑ) .

Από την πλευρά του υπουργείου Τουρισμού, όπως έχει δηλώσει ο υπουργός κ. Χάρης Θεοχάρης, κατά το νέο έτος, η καμπάνια του ΕΟΤ, ξεκινάει τον Ιανουάριο «για πρώτη φορά τόσο νωρίς».

Εν τω μεταξύ, για το 2020 και πέραν του προγράμματος της συνδιαφήμισης, έχει εγκριθεί και ο αναλυτικός προϋπολογισμός (τακτικός και Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων) του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Το σύνολο των εσόδων του τακτικού προϋπολογισμού αντιστοιχεί σε 22,5 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το μεγαλύτερο μέρος, στα 13,95 εκατ. ευρώ, αφορά την επιχορήγηση, ενώ το σύνολο των εξόδων αντιστοιχεί σε 19,2 εκατ. ευρώ. Ως προς τον προϋπολογισμό του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων, το σύνολο των προβλεπόμενων εσόδων είναι τα 8 εκατ. ευρώ, ενώ στο κομμάτι των εξόδων, η τελική προβλεπόμενη διαμόρφωση πίστωσης είναι στα 8,69 εκατ. ευρώ.